Chill söndag

Stack ut och dansade igår, hade hur trevligt som helst! Idag har jag haft vilodag, när jag har vilodag så blir jag så peppad till morgondagens pass! :D
Imorgon kör jag axlar, ska ändra lite i träningsschemat. Kommer se ut såhär nu:
Pass 1 : Axlar, avsluta med mage
Pass 2 : Biceps och rygg
Pass 3 : Ben, avsluta med magträning
Pass 4 : Triceps och bröst

Ska även sätta mig ner imorgon kväll efter träningen och söka efter lite nya och roliga övningar! :) Dock kommer jag ha kvar alla mina övningar som jag har just nu!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur länge dansar du och dansar du nykter då eller? Ha en bra dag! :)

Svar: Hejsan! Vi stack ut vid ett tiden och dansade till tre. Jag hade druckit alkohol, gör det inte så ofta men ibland får man unna sig en rolig kväll :D
fiahabbe.blogg.se

2013-08-12 @ 22:05:15
Postat av: Louise

Är inne på lite samma spår som Sofia...
Mina vänner tycker jag är lite tråkig som inte dricker när jag är ute och dansar. Hur gör du? Vad är ditt bästa tips isåfall så att man inte tappar? (Tränar extremt mycket, är det bästa jag vet)

Svar: Vill man inte dricka så gör man inte det, när jag väl sticker ut och dansar så brukar jag dricka, just för att jag tycker det är roligt och att en gång då och då skadar inte! Jag dricker kanske en gång / månad. Oftast går det mer än en månad, jag vet om att för mycket intag av alkohol gör att man tappar både muskler och kondition! :)
Ha det så bra :)
fiahabbe.blogg.se

2013-08-12 @ 22:09:32
Postat av: Louise

Tack så mycket för svaret. Tänkte även höra om du har några bra tips på schyssta moves på dansgolvet som kan relateras till träning. "Festa" samtidigt som man tränar är kanon liksom!

Svar: Haha, bara dansa och släpp loss! Jag dansar alltid så att svetten rinner, det är mitt tips! :D
fiahabbe.blogg.se

2013-08-12 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0