PIGG

Är riktigt pigg idag på jobb... Trodde att jag skulle bli trött nu framåt eftermiddagen men har bara två timmar kvar sen ska jag ÄNTLIGEN få ta ut lite frustration som jag har inom mig på gymmet! Rygg och biceps står på schemat!

Imorgon börjar ett litet "hälsosammare" liv för min del.. Om man kan säga så. Nu är det slut med allt småätande och det ska inte slinka ner något gottis mer än en dag i veckan that's IT! Ska äta kontinuerligt som ska består av frukost, lunch, mellanmål innan träning, middag och sen bara kanske en frukt och te eller något annat mindre som kvällsfika.
Har känt mig "uppsvälld" i mer än en vecka nu. Men nu är det nya tag, kommer fortfarande dock äta myyyycket mat för att jag ska fortfarande bygga muskler såklart! 

Har ni några frågor, var inte rädda att skriva!
 
KRAM
 
Just chill'in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0