Piggis

Halloj!
Dagens pass:
*Bicepscurl liggande på bänk med stång
*Bicepscurl med hantlar + 10 armhävningar från bänk
*Biceps liggande i cablecross
*Biceps i maskin

Sen var det dags för rygg:
*Latsdrag
*Marklyft
*Hantelrodd
*Press i ryggmaskinen
*Raka armar korsade i cablecross

Gick sedan och tänkte springa långt på bandet, men klarade bara 2 km sen fick jag sååååå ont i benhinnorna. Så ställde bandet på maximal uppförsbacke och gick så snabbt jag kunde i 15 min. Blev 28 min på bandet & motsvarade 4 km.

Nu är jag helt slut i kroppen. MEN folk som säger att man inte "hinner" träna för att man jobbar BULLSHIT. Jag jobbade i 9 timmar men jag hann hur bra som helst. Det handlar mycket om vilja punkt

Vad genomblöt när jag kom hem, cyklade i ösregn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0