Utvärdering + måndag

Veckan som gick har varit riktigt jäkla bra, positiva tankar och positiva resultat. Körde ett bra triceps och bröst pass igår på gymmet där adam tränar i, gick riktigt bra!

Imorse kötta jag och syster först intervaller i 25 min på löpbandet sen 15 min intervaller på trampmaskinen. Svetten RANN och astman var nära på att träda fram. Körde alltså slut på oss. Gick sedan och körde två intensiva superset mage i 20 min. We kill IT.

Nu har vi ätit en god kycklingsallad, ska hoppa in i duschen sen åka och lämna cv och personligtbrev lite överallt + tagga till ett axelpass ikväll. Även det passet följer Sara med på! :)

God och ledig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0