Crossfit

Kl. 10.00 stack jag och julia till ett nytt ställe i ystad som kör crossfit. Vi båda har velat testa på det länge men det närmast var i malmö & det är lite långt att pendla. Så snacka om lycka när vi fick reda på att det fanns här.

OMG vad jobbigt det var men såååå sjukt kul. Adrenalinet pumpade, positiva tankar, positiva människor runt omkring en. Allt var så himla bra!
Detta ska jag köra fler gånger, LÄTT! Sen älskar jag att träna med Julia, det har jag alltid gjort. För vi tänker likadant inom träning och kämpar väldigt bra tillsammans!

Angående julkänslorna så har jag fortfarande ZERO... Julklapparna är klara, pepparkakor är ätna, julgranen står uppe. Ändå har jag inget "jul" i mig.
Tror att det är för att denns hösten, dessa regniga månaderna har bara flugit förbi. Känns som att jag blinkade i augusti, öppnade ögonen sen var det december! Sjuuuukt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0