Det känns inte kul... Typ

Framsteg efter framsteg med träningen, har aldrig haft så kul som jag har när jag tränar. Lärt känna några fantastiska människor som ger mig inspiration, hjälper mig och ger tips & idéer. 

Jag jobbar fortfarande upp ett starkare psyke, lära mig stå emot saker och hela tiden ha ett mål i sikte. 
Men vad är det då som inte är kul?
- Jo det känns som jag skriver om samma sak hela tiden och det känns inte som att det är något större intresse. Jag funderar på att kanske lägga bloggen åt sidan, bara fokusera på min träning. Jag har alltid skrivit bloggen för mig själv för jag tycker att det är bra att utvärdera mina träningspass. Men när det känns som att man bara skriver, skriver och skriver. Så känns det inte lönt typ....
Jag vet många som följer min blogg här, superkul! Men det kanske är bättre för mig själv att inte fokusera och känna ett måste att skriva här. Svårt att förklara...

Haha, aja... Får se hur jag gör :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker verkligen du ska fortsätta!
Du kan ju kanske ge tips på övningar och mat och sådant så det blir roligare kanske?:)

Svar: Ja jag får se! Låter som bra förslag :)
fiahabbe.blogg.se

2013-12-10 @ 21:52:02
Postat av: Anonym

Är verkligen kul att följa dig!! Men man ska göra det för sin egen skull! Tror inte jag är ensam om att tycka att du ger en styrka och motivation till att fortsätta kämpa med sin träning! Grym är du! :)/ My

Svar: Åh tack för de fina orden! Det är klart att jag gör det för min egna skull, men sen samtidigt känns det som att det blir samma visa varje gång! :) Men det är just dessa kommentarerna som får mig att inse att jag kanske lyckad motivera andra också :) kram på dig!
fiahabbe.blogg.se

2013-12-10 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0