Jag har så svårt att slappna av.

När jag är ledig har jag så himla svårt att slappna av. Jag känner mig stressad över någonting hela tiden, jag kan inte "njuta" av att vara ledig längre. Känner mig bara stressad och vill ha saker planerade.. Som nu ligger jag här i soffan, pulsen är hög, fastän jag ligger ner och försöker slappna av så går det inte.. 
Åh, detta är jobbigt. Det enda stället jag kan slappna av på är på gymmet.. Där känner jag lugn. Det är skillnaden mellan mig och många andra. Folk förstår inte HUR jag kan vilja gå till gymmet 6 dagar i veckan. Folk tror att det är hets, nä det är inget hets. Det är lugn för mig. Det är där jag har chansen att släppa allt runtomkring och bara vara. Vill bara att andra som stör sig på en för att man tränar ska förstå att det är där jag trivs och slappnar av. Nog sagt. 



Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Fint tränad kropp & synd att du inte kan slappna av hemma också - måste vara jobbigt! Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Tusen tack! Ja det är rätt drygt :-/ Menmen... Detsamma! :)
fiahabbe.blogg.se

2013-12-02 @ 15:29:23
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Erika Lauri

Känner verkligen igen mig i det där med att gymmet är där det går att slappna av, har också svårt att slappna av hemma, finns alltid minst ett måste som hänger över en, så jag behöver verkligen mina stunder på gymmet för att få andas om dagarna, det är min "lugna" stund som andra kanske kan hitta i tv soffan, men jag kan inte det.

Svar: Ja men ellerhur! Alla är vi olika, fast jag är rätt glad att gymmet är den platsen jag kan slappna av på :-) Där gör jag även lite nytta!
fiahabbe.blogg.se

2013-12-02 @ 19:10:10
URL: http://erikalauri.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du är riktigt grym Fia!!

Svar: Tusentusentusen tack!!
fiahabbe.blogg.se

2013-12-09 @ 19:42:36
URL: http://rebeckaasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0