Monday!

Hej!
En bra måndag börjar gå mot sitt slut, min måndag bjöd på 11 timmar jobb, även min sista dag på jysk. Sen ett sjuuuukt bra benpass med mig själv. Körde först pyramid i knäböj, ökade vikten per set, slutade på 60 kg :) Sen körde jag ett sjukt superset, som innehåller kettlebellsving + knäböj med kettlebell emellan benen + knäböj med vikt framför kroppen. Högt tempo, 1 min vila mellan varje set sen gånger 4. Efter det hade jag kunnat gå hem, haha svetten rann och jag var riktigt taggad! köttade igenom lite kickback i cablecross sen även rakamarklyft med hantel! Avslutade med djupa knäböj i smithmaskinen och benspark i maskin.... behöver jag säga att mina ben känns som spagetti??? haha. . nu duschen sen maaaaud! Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0