Tjena.

Hejhej. De senaste dagarna har varit riktigt sega, jag har varit off och inte på så speciellt bra humör. 
Idag är jag hemma från jobbet för det är något skit på gång i kroppen, ligger och svettas, mår illa osv. Fan nä jag har ingen lust att må dåligt... :-/ Vila hela helgen från träningen iallafall och hoppas att jag är fit for fight till nästa vecka! 

Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin fredag. Egentligen skulle jag ha träffatHedda & Ebba ikväll (som jag saknar dem) men det blir inte av.. Så blir väl idoltittande och hyrfilm. 

Kram på er. 

Ps. En liten glädjande sak när man är sjuk är att se att jag faktiskt går framåt inom träningen. Yippie.



Kommentarer
Postat av: Anna

Sån grymt stor skilland och fyfan vad du ska vara stolt!!

Svar: Tusen tack finis! Man försöker vara stolt men man vill bara fortsätta kämpa och få ännu tydligare resultat! :)
fiahabbe.blogg.se

2013-12-07 @ 13:29:45
URL: http://annasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0