13-10-28

Då var måndagens pass avklarat. 35 min trampmaskin och 20 min spinning. Lite triceps/bröst och mage. Sen var jag DONE.
Svar på en fråga jag fick innan om hur jag orkar köra så mycket kondition?
Den första kvarten är drygast men när jag har kört ca 20 min då går tiden riktigt snabbt och när man delar upp det i olika konditionsmaskiner så går det ännu snabbare! Ibland pallar jag inte såklart, men då dunkar jag musik i hörlurarna och bara gör det! :-) Så jäkla skönt efteråt!

Åh nu ska jag äta fisk, kokt potatis och grönsaker.... MAAAT.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur lägger du upp det när du kör t ex trampmaskin, crosstrainer eller cykel? om du kör intervaller, hur lägger du då upp intervallerna?

2013-10-28 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0