7 min lunch

Kom hem för en stund sen. Slängde ihop en snabb lunch.
Kycklingbitar + wookgrönsaker i pannan. Tog 7 min sen var min lunch klar :-)

Förresten, shoppade tre nya träningslinnen + en sportbh, fick även hem min beställning från MMsports.
Innehöll jordnötssmör(enbart gjort på jordnötter och halvssalt, inga konstiga ämnen) perfekt att ha en klick till gröten på morgnarna :) Fick även 4 proteinbars med smak choklad/mint. Åt ett precis, jääääklar vad gott det var! Aldrig ätit ett sånt gott bar. Sen fick jag även casein som jag länge velat prova(Det är ett långtidsverkande protein, kommer därför ta det på kvällarna).
Jag tar ingenting annat. Fått lite frågor på ifall jag tar en massa tillägg, har druckit proteinshake innan men gör det bara 1-2 gånger i veckan nu, framförallt efter ett tufft benpass. Anledningen till det? För att jag känner att jag redan äter mycket protein.
& jag har heller ingen speciell PWO, tar en celsius då och då eller koffeintablett ifall jag känner att jag behöver bli lite pigg. Annars tar jag inte så mycket kosttillskott, bara mycket maaaat!

HAJ


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken smak på proteinet? :)

2013-10-15 @ 15:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0