Amen HELVETE

PISSEDÅLIGT kvällspass... :(
Gjorde något igår som jag inte skulle ha gjort... Vägde mig :/ Gått upp rätt många kilo, skrattade först åt det typ och brydde mig inte. Men alltså fan, det tar rätt hårt på mig fastän jag inte trodde att det skulle göra det. Åhh. Nu är jag bara så jäkla negativ, kunde inte koncentrera mig på passet ens. Tänkte bara på vikten och VARFÖR jag vägde mig. Det är ju bara en siffra... Ahhhhrg.

Jag vet om att det är för jag kör riktigt hård träning, men jag hade lovat mig själv att aldrig någonsin skulle komma upp på den vikten igen.
Visst annorlunda detta året jämfört med förra, men det sitter i huvudet.

Hoppas på bättre tankar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fia glöm inte att det är musklerna som väger och dessutom väger de mer än fett! Du inspirerar och är jätteduktig, så länge du mår bra så skit i vad vågen visar! Du är grym :D

2013-10-10 @ 21:35:51
Postat av: Anonym

/ My

2013-10-10 @ 21:37:06
Postat av: Anonym

Hej! asså jag har sett dig på gymmet och jag har aldrig sett någon biffigare och starkare än dig! jag säger bara att det är mycket snyggare att se ut så som du gör än att vara pinnsmal! Du är en stor inspiration! bara fortsätt som du gör! Om du mår bra av det så är det självklart att du ska fortsätta! kram

2013-10-11 @ 10:28:51
Postat av: Jonna Lydahl

Fia, min kära vän. Du är i bättre form än någonsin! Så jag säger släpp det. Muskler är braaaaa :D puss på dig <3

2013-10-11 @ 17:45:49
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0