Bra pass & tack

Ändrade upplägget idag. & det kommer jag fortsätta med när jag kör axlar. Kroppen vänjer sig så lätt om man kör exakt samma hela tiden. Därför jag antagligen inte kände något förra axelpasset.

Började med 5 km löpning/ powerwalk. En km pw vs 1 km löpning. 0.5 km PW, 1 km löpning osv.
Gick sen in och körde dropset i axelpress stående, 10 kg, 7.5 kg och 6 kg. Ajajajaj det kändes!
Blev det hantelflyes, båda armarna sen enarms flyes.
Även en övning för nacken. Sen körde jag två övningar i cablecrossen svåra att förklara! Haha :)
Avslutade med lite mage i trxbanden sen var jag mer än nöjd!

Nu ska jag upp och äta lite sen ska jag & mamma sticka och handla mat tillsammans, åka till stan med mormor och fixa lite smått & gott! :)

Vill även bara säga att de fina kommentarerna jag har fått får mig att le. Att veta att jag Fia inspirerar andra människor med min träning och att människor som jag inte känner så bra visar att de bryr sig och stöttar. Hur jäkla AWESOME är inte det?! Det värmer gott om hjärtat får jag säga! :) Tusen tack för era fina ord.

Kram från mig till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0