Det var en sån morgon

Haha, inget bra pass idag.
Kom till gymmet, satt och gäspade i soffan & drack min celsius.. Blev inte ett dugg piggare.

Värmde upp i 5 min sen körde jag bröst typ 3 övningar... Bänkpress, hantelpress och även övning i cablecross. Sen körde jag även 3 triceps övningar.. Pushdown, hantel bakom huvudet och dips.
Sen stack jag, hade ont i magen och var inte ett dugg taggad..
Men försökte iallafall, det som är det viktigaste!
Får se om det blir en vända efter jobbet ikväll & iallafall köra kondis eller om jag skiter i det idag.

Kramis.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kom igen nu Fia! Ge inte upp! Tycker om att läsa det du skriver här på din blogg, blir motiverad till att träna själv :)

2013-10-01 @ 12:16:33
URL: http://annasdagar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jättebra blogg! Du inspirerar mig massor! Förresten, kan du visa en bättre bild på de byxorna? Var är de köpta och vad kostar dom? Tack på förhand!

2013-10-02 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0