Funderar

Ibland funderar jag på vem det är som egentligen läser min blogg. Som går in fler än en gång / dag för att läsa mina inlägg om träning, maaaaaud och andra tankar.
Egentligen sjukt att människor vill läsa om andras liv, typ.
Jag skriver bloggen för min egen skull, men sen att andra som läser den blir inspirerade och motiverade är bara grädden på moset. För mig är det skönt att ha blogg, att få skriva av mig lite då & då.

Men sen har jag säkert flera människor som inte alls gillar det jag gör utan som bara stör sig på mig, som läser min blogg för att störa sig ännu mer. Då får ni göra det också :D


Kommentarer
Postat av: Verena

Hej fia! :)
Jag heter Verena och bor i Flensburg, Tyskland.
Jag träna ocksa jättemycket ocj ÄLSKAR känslan efter Träningen...
jag undra bara...finns det människor i din familj, som inte gillar det att du träna sa mycket? Jag har nagra människor omkring mig,som inte gillar / förstar att jag träna sa mycket...

Hur är det med din familj ich vänner?

Kram fran tyskland!! :) din blogg är bara jättefin Fia!! :)

2013-10-15 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0