GOODIEGOODIE

Ett riktigt grymt pass.

Började även denna dagen med kondition:
-25 min trampmaskin
-15 min PW i lutning/löpning
-15 min spinningcykel intervaller

3 bröstövningar, bänkpress, hantelpress, cablecrossövning. Alla övningar körde jag 15 rep och 4 set. Alltså uthållighet. Varvade bröstövningarna med 4 tricepsövningar. Pushdown i cablecross, hantel bakom nacke, dips och en annan övning i cablecross.
Som avslut blev det sidomagövning i ryggresningen, kettlebell på sidan och även en till övning som är svår att förklara.
2 h och 15 min senare var jag helt SLUT.

Nu ska jag käka mina flingor och yoghurt, in i duschen sen köra till Sjöbocity! Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0