GOTTMOS

Hej mina fans. Haha

Just nu sitter jag i soffan. Eller halvligger som en strandad val, helt slut!
Först jobb sen ett RIKTIGT bra pass.
Såhär såg det ut:
-2 .5 km löpning
-30 min trampmaskin
-15 min intervall på spinningcykel
=1 timme kondition

Gick sen in och körde 5 ryggövningar och tre biceps övningar. Lite lättare vikten och lite fler rep denna kvällen.

Brukar som sagt aldrig börja med kondition då jag behöver mycket fokus på styrkan. Men idag låg det mest fokus på kondition och om jag inte gör det först så kommer jag aldrig göra det, sån är jag. Bättre att få det mindre roliga gjort först' hehe!
Är iallafall riktigt nöjd efter dagens pass, känns bra i kroppen! :-)
Hade även sällskap med julia denna afton på chinsträning. Mina blir sämre, Julias blir bättre, haha jahapp...

Kraaaaaaaaaaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0