Haaaalleluja

Jisses...
Tvekade ifall jag skulle sticka & träna efter jobbet eller inte... Men jag stack dit och började passet vid 19.45.
Sprang 5 km i riktigt bra tempo ( svetten rann ). Gick sen in och körde mage(sidomusklerna fick sig en omgång) sen köttade jag 150 knäböj med bara stången, sen även enbensknäböj i smithmaskinen, där jag varvade med knäböj i trxbanden+upphopp.
Haha tror inte ni förstod det där.. Men man gör en djup knäböj sen hoppar man upp som ett upphopp när man ska upp igen.
MAXPULS så det heter duga. Fyfan vad gött!
Ett intensivt pass på lite mer än en timme.. Riktigt revansch från imorse, hehe.
Den som ger sig får ikke några resultat, keep going!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0