Haha bugasprängd??

Varför är det så lätt att vara efterklok?
Jag har haft problem med magen i två dagar nu, men ändå väljer jag att trycka i mig godisbitar. Vilket jag vet sen innan att det INTE blir bättre... Haha aja, gjort är gjort.
Hoppas att jag vaknar med en "frisk" mage imorgon.
Imorgon blir det iaf ett köttigt morgonpass med finaste bästis. Kondition lägger jag mest fokus på, sen även mage och ruuuuumpa i trx.

Natti gott folk.
(Bjuder på en välfylld(sprängd, utspänd) oattraktiv mage, hehehehe dröm inga mardrömmar nu)


Kommentarer
Postat av: Stellabellalovisajohannasaramajafialisa

Omg SJUKA resultat du har fått!! Hihi från en hemlig beundrare... En liten ledtråd.. Vi ses på gymmet imorgonbitti! (En apsmiley med tassarna för munnen)

2013-10-23 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0