No stress

Haha, jag har en sån lugn och härlig känsla i kroppen för tillfället.

Jag känner ingen stress, eller jo stress fast på ett positivt sätt. Jag försökte stressa med mina resultat angående träningen för ett halvår sen, då minskat midjemått stod högst upp på listan. Jag blev beroende av måttband och våg.. Jag blev stressad inombords för jag ville ha resultat NU.
Men det lönade inte sig, för jag fick höra av en klok människa att stress kan påverka dig negativt och kan vara anledningen till att det inte händer så mycket med din kropp.

Nu för tiden väger jag inte mig, inte kollat måttet på sjuuuukt länge. Jag vet om att jag har gått upp något kg på de sista månaderna, bryr jag mig? Nej. Varför? För att jag aldrig har mått bättre med mig själv.
Jag kommer aldrig vara nöjd men jag trivs så som jag har det nu.
Jag äter mycket, jag mixtrar inte med en massa skit. Det enda jag tar extra är proteinshake två - tre dagar i veckan, för att jag vill bygga.
Men jag vet om att JAG fungerar bäst genom att äta lite av varje, göra det jag känner för & lyssna på min kropp.

Det är nu på senaste som jag har märkt att jag förbränner så otroligt mycket på min träning så det är OK att mumsa i sig en kanelsnäcka, dricka ett glas coca om jag är sugen på det.
Jag tränar ju på som aldrig förr, jag är starkare än vad jag någonsin har varit, jag har mer energi om dagarna.
Jag mår bra, jag stressar inte med resultaten... & det är nog den största anledningen till att jag äntligen börjar få resultat. För jag låter det bara hända, av sig själv!

Oj vad långt kvällsinlägg.. Bara lite tankar!
Nu ska jag söka lite nya övningar på datan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0