Nu vänder vi

Jobbet gick bra igår, mådde illa de första två timmarna, men efter lite lunch och ny energi så gick de sista timmarna väldigt snabbt! :)

Körde direkt till mitt hjärta när jag kom hem från jobbet.
Körde därifrån vid 8 imorse, adam skulle till hans nya jobb, första dagen.. OJOJOJ!
& jag skulle hämta upp två av mina systrar sen stack vi till Ystads Saltsjöbadet och åt gooooo frulle.
Äggröra, bacon, stenugnsbakade bullar, korv, ost, pannkakor, nutella.
Haha behöver jag säga att det var väääääldigt gott? ;)

Snart ska jag bege mig till stan, fixa och köpa lite saker, får passa på när jag har en ledig dag! I eftermiddag blir det nog ett pass med bästis, sen mat och idoltittande tillsammans...
En väldigt bra fredag enligt mig!

Nu jävlar vänder vi humöret, dags för en ny växel och köra MITT egna race.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0