Ny vecka imorgon

Kommer lägga i en högre växel nu framöver. Kommer köra lite mer kondition, tex att jag bara köttar kondition två gånger i veckan och ingen styrka. Just för att jag tycker det syns att jag har fått lite mer att ta i, haha.

Kommer även dra ner lite på kolhydrater, anledningen är för att jag inte behöver sååå mycket som jag har ätit på senaste tiden. Tänker absolut inte utesluta allt, klart jag kommer lägga upp någon potatis och ris fortfarande, men inte lika mycket!
Ska helt enkelt se om jag mår bättre av detta, måste alltid prova nya saker och se!
Kommer även variera min styrketräning med att köra fler rep och lägre vikt ibland och ibland färre rep och mer vikt. Just för att kroppen inte ska vänja sig och för att jag även vill vara uthålligt stark.

Nu ska vi se hur detta går, gäller att sätta lite press på sig själv, sträva efter mål och bara DO IT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0