Och så vad det söndag igen

Blev utgång igår, var osäker på ifall jag ville eller inte. Men hade inte varit ute på två månader, så jag stack ut & hade kul tillsammans med världens finaste vänner!

Drack inte så mycket, två cider och tre glad vin & det räckte för mig :)

Upp och jobbar kl 10.30 imorse, var ganska seg i huvudet. Men har mått helt OK på jobbet ändå :)
Nu har vi precis käkat middag med hela familjen, längesen vi var samlade alla systrar + mammi o pappi.

Sitter och myser med lite chaite nu tillsammans, ska snart köra till mitt älskade hjärta.
Tänk att jag är sååååå förälskad i den killen att jag fortfarande får fjärilar i magen. Varit snart tillsammans i 1 år, tiden går fort när man har roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0