Tha krääääng

Efter jobbet kan man väl säga att jag har ätit?
Mackor, soppa, daimglass(mamma gjorde igår), daimchoklad, ballerina, chokladboll, godis, casein haha herrejissses har inte varit något stopp på mig. Det bästa av allt är att istället för att känna att jag inte borde trycka i mig massa sötsaker så njuter jag istället :-) Har vari lite fusk i veckan med lite godis och så, bättre ska det gå nästa vecka. Försöka hålla mig till en gång o veckan!

Aja annars då? Jobb imorgon 3 timmar, rätt lugnt. Sen hem, byta om och dra till gymmet. Tradigt taggad jag alltid är när jag har haft vilodag. Men kroppen behöver vila, borde egentligen ha 2 dagars vila. Tror min kropp hade bockat och bugat, men hjärnan säger nej. Hjärnan säger att en vilodag räcker, blir så jäkla tankespridd annars.
Jag gissar på att alla hittar något i livet där de slipper tänka, stänga av den förbaskade hjärnan någon timme.

Nu ska jag väl kränga vidare... Har iallafall druckit 2 liter vatten, imorgon ska jag dricka mycket vatten. Skölja ut & göra kroppen redo för en nu arbetsvecka!

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0