Vad håller jag på med?

Efter lite samtal med vänner, familj och kille. Så inser jag att mitt tankesätt är helt fel.

Antar att jag är EXTRA känslig just nu eller något, har varit mycket med jobb osv på sista tiden som har fått mig att bli lite nere. Sen blev väl detta som egentligen bara är positivt något som blev negativt för mig.
För hallå Fia VAKNA! Din kropp gör ju precis som du vill, den svarar exakt så som den ska göra?!
Du har aldrig någonsin klarat 60 kg i marklyft, 40 kg i bänkpress, chins?!?! Men det gör du nu, kan du inte se det eller????? Skit i vad fan vågen visar, du mår bra, du har aldrig mått bättre förut? Är inte det tillräckligt, är inte det hur bra som helst? Du har aldrig ätit så bra som du gör nu, du har aldrig haft denna energin heller?

Jag måste ta mig i kragen, fan jag mår ju svinbra! Vad sysslar jag med, jag ska ju göra det jag älskar.
Jag älskar att lyfta tungt att lassa i mig mat efter ett tufft pass. Det har blivit en del av mig, varför hade jag ens tanken att sluta göra det för att EN siffra skulle gå ner.

SKÄRPNING FRÖKEN FIA.

(Haha förlåt för denna dubbelmoralen Fia, men ja mina kära läsare jag har också väldigt dåliga dagar ibland... Mänskligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0