Viljan

Idag körde jag endast på vilja. När jag hade parkerat bilen utanför Friskis och skulle gå in så tappade jag lust att träna, orkade verkligen inte.. Kände av träningsvärken i benen, ställde mig på trampmaskin körde 5 min. Gick av den och tänkte : inte ska jag ge upp!! Ställde mig på löpbandet, gick inte av förrän det visade 5 km, satte mig på spinningcykeln gick inte av förrän det hade gått 25 min.
Jag gjorde det iallafall, fastän jag inte alls ville göra det. Känslan nu efteråt är obeskrivlig och jag är faktiskt stolt över mig själv idag :)
1 h denna morgon av ren jäkla fiavilja.

Nu ska jag duscha, sen ner till stan för att möta upp fina esse och fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0