FAN VAD HÄRLIGT

Riktigt underbart pass.. Haha kan man
säga att ett pass är underbart? Jag kan!

Passet såg ut såhär:
* Knäböj 60 kg, 8 rep. 4 set
*Djupa knäböj 30 kg, 12 rep. 4 set
*Superset a la Fia(knäböj m. medicinboll, breda knäböj m. Kettlebell & enbensknäböj m. trxband) x 4
*Raka marklyft 8 rep. 4 set
*Sparkbak på bänk i cablecrossmaskinen 12/ben x 3(bild längre ner)
*Dropset benspark 10 rep. 4 set.

Sen köttade jag och julia mage i trxbanden. Var HELT död efteråt. Nära astma dessutom, då vet jag att jag har tagit ut mig ordentligt.

Nu kom jag precis hem, blir dusch, mat och sen kommer adam hit och då blir det mysiskväll.
Ledig imorgon, skönt!

("Bullen" (som jag kallar det) längst ner på magen börjar sakta men säkert försvinna lite.. JIPPI, bara att fortsätta kämpa)

Kramis / Rejält svettig Fia.


Kommentarer
Postat av: vicky

vad kör du för magövningar i TRX banden? :)

Svar: Jag la ut bild på det gör någon dag sen, så om du kikar längre ner i booggen så hittar du drt nog! :)
fiahabbe.blogg.se

2013-09-25 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0