Haha älskar lördagar

Träningen gick riktigt bra.
Pumpade ut ryggen i 6 olika övningar, bra marklyft, rygglyft, latsdrag och rodd.

Körde sen biceps i 4 olika övningar, kändes riktigt jävla bra.

Sen blev det en runda på löpbandet också 4 km på 20 min. Börjar sakta men säkert komma tillbaka med löpningen, och det känns rätt simpelt att springa iallafall inifrån. Sen att det kanske ser ut som att jag ska kollapsa och svimma från andras ögon är en annan femma ;)

Haha älskar lördagar som jag skrev i rubriken. Varför? Jo för det är min ÄTARDAG delux. Sitter just nu och trycker coissant med nutella.
Lär väl åka och handla gotte ikväll och hyra film. Ensamkväll när den är som bäst, har iallafall thabo som sällskap! :D


Kommentarer
Postat av: Jonna Lydahl

fiiiin krängbild fia! ;D

2013-09-23 @ 13:08:16
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0