Har ni frågor?

Ställ på :) Så kul att svara på!


Kommentarer
Postat av: anonym

hur ofta kör du cardio? och vad för typ av cardio och vilken är din favorit? grymt inspirerande och motiverande är du!:)

Svar: Hej! Jag brukar vilja avsluta nästan varje pass utom benpasset med lite cardio.. Men ibland har jag inte tid eller lust till att köra kondition. Men tycker om att avsluta med det :) Det jag kör mest av är trampmaskinen som finns på friskis, nästan som en vanlig crosstrainer med 1000 gånger jobbigare enligt mig. Sen gillar jag även att springa, antingen vanlig löpning eller intervaller! :) Det är mina favoriter iallafall! Ha det så bra & kul att du frågade!
fiahabbe.blogg.se

2013-09-08 @ 21:17:49
Postat av: emma

Tycker det är så tråkigt att köra trampmaskin, läpband osv. Blir så fort uttråkad! Det verkar inte du ha några problem med? Har du tips?:)

Svar: Ja det är klart att det ibland kan vara tråkigt, men efter 10 min brukar man komma in i det och då går tiden mycket snabbare! :)Sen brukar jag även köra intervaller och då flyger tiden iväg.. Ladda annars ner TV4 play eller TV3 Play.. Då kan du ställa telefonen framför dig och sätta igång favoritprogrammet medan du tex står på trampmaskinen. Då märker man knappt att en timme går! Haha :)
fiahabbe.blogg.se

2013-09-09 @ 07:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0