Hello

Stack till gymmet vid 9.30 blev rygg och biceps idag. Plötsligt får jag väääääldigt mycket känsla för att hitta rätt när jag kör ryggövningarna. Den är inte van vid att tränas så hårt, men det är gött! Lär ha träningsvärk imorgon igen.. Blir nog vila imorgon iallafall. Har blivit 7 pass denna veckan & det har gått riktigt bra! Helnöjd med även denna vecka! :D

Stack sen & lunchade med några fina tjejkompis, snacka en massa skit + att jag shoppade lite (ovanligt? NEJ)
Blev en ny jacka som är skön att bara dra på sig nu till hösten när jag ska ut på PW eller bara ner till gymmet. Hittade sen en senapsgul myströja, tycker senapsgult är så fint till brunetter! Så nu kan jag också ÄNTLIGEN använda den färgen! & även en träningströja som är väldigt enkel men snygg och skön.

Ikväll blir det mys och maud med mitt hjärta. Ska kränga massa skit, hihi EATDAY DELUX.

Kram på er. / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0