K U L nr2

Haha texten försvann föregående inlägg.

Men tycker det är riktigt kul att statistiken ökar ännu mer, så roligt att ni vill följa mig här på min blogg. På min lilla "resa" mot mina mål.

Bara kommentera / fråga om det är något ni undrar över osv.

Och om ni inte förstod det i inlägget lite längre ner så kan man väl säga att jag har någon form av "bulk" på gång. Äter MYCKET mat, dock inte dålig mat men mycket. Ska försöka öka ännu mer i matintaget, just för att jag vill bygga ännu mer. Musklerna suger åt sig maten, bokstavligen.

Ny dag imorgon, fredag. Känner mig bättre nu.. Sovit/ vilat hela dagen, så om jag känner mig 100% imorgon bitti så blir det en vända på gymmet innan jobb.

Godnatt på er mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0