Kliar i fingrarna

Jag vill inte må såhär... Men det var kanske ett tecken på att jag faktiskt behövde vila mig.. Var två veckor sen jag vilade sist. Jag måste lyssna mer på kroppen, redan i måndags kände jag mig helt färdig i kroppen, men ändå skulle jag köra på i tisdags och igår. Varför tog jag inte bara vila i tisdags?!?! Då hade jag kanske sluppit känna mig som en hösäck idag.

Ahhhhhh blir så sur på mig själv.. Dels för att jag missade en dags jobb som är viktigt för att jag ska komma in i alla nya rutiner där + att jag måste vila idag och säkert imorgon också.

Redan rastlös.. Inte bara rastlös i kroppen utan även i huvudet. Måste ha saker att göra hela tiden annars blir jag såhär..

Ska iallafall kolla runt lite på MMsports och fitnessguru och se om det finns något jag kan tröstshoppa... Borde egentligen spara.. HAHAHA FAN.

Vettigt inlägg sjukt vettigt.. Bra där Fia bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0