Många frågar

"Hur kan du ha fått så snabba resultat?"
"Vad gör du för skillnad?"

- Svaret är att jag började träna styrketräning för ett år sen. Då la jag upp min grund, jag fick grundstyrkan. Sen när det nya året kom så var mitt mål att gå ner i vikt, la därför mycket fokus på kondition men även styrka. Fast då lägre vikt och fler repetitioner.. Gick ner i vikt och fick lite muskler men inget märkvärdigt.

Fick sen i somras för mig att prova kötta på ordentligt med styrka, färre repetitioner och mer vikt.. Vilket jag i efterhand inte alls ångrar.
Vikten bryr jag inte mig alls om, det enda jag bryr mig om är resultat (bilder). Sen spelar det ingen roll för mig om jag väder 60 kg eller 70. Bara jag mår bra så är vikten bara en siffra.

Mitt bästa tips ifall man vill få resultat, ifall man vill få synliga muskler är att äta jävligt mycket mat, bra mat. Mycket protein, kolhydrater, fett och energirik mat + vitaminer från frukt, grönsaker och bär.
Sen träna hårt, köra på fullt ut fastän man inte riktigt känner för det. Bara gör det!

Det är inte alltid jag går in i gymmet med 110 % positiv inställning, nonono. Ibland går jag dit med 20% positiv och resten negativ... MEN jag går alltid därifrån med 110% positiva tankar. För att jag ger mig inte, har jag en dålig dag och egentligen vill jag bara dra täcket över huvudet och ligga där hela kvällen.
Sticker jag ändå och tränar, då vet jag att jag får ut all min negativ energi om jag sticker och kör ett mördarpass på gymmet istället för att ligga och såsa i sängen.

I mitt huvud har jag 2 mål: Få synligare/starkare muskler och en bra kropp.

& jag kommer aldrig ge mig, de människorna som försökt trycka ner mig under tiden att jag är löjlig för att jag tycker gymträning är kul. Ni idioter som bara vill förstöra för andra, gör mig bara starkare. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0