Nästa växel

Yes, då var det dags.
Dags för att mig att lägga i nästa växel i träningen. Öka lite mer i vikter, bättre att jag tex klarar 8 rep på två set men sen tredje setet klarar jag bara 5 rep.
Just för att pumpa ut det absolut sista jag har. Ska även börja med dropset på axelträning och även när jag kör armar. Det får göra ont efteråt, musklerna får värka.. För då har jag gjort rätt.
Inför varje pass går jag in med 100% rätt vilja och inställning.
Nu kommer jag öka till 110%.

Ibland behöver man press och pushande från andra. Men där jag mest får press ifrån är från mig själv. Då jag alltid sätter upp mål och jag vet hur mycket jag kan pressa mig själv på en bra nivå.

Sätt upp mål, ha en jädrans vilja.. Men glöm inte det viktigaste, ha riktigt roligt under tiden!


Kommentarer
Postat av: ADAM DIN POJKVÄN

Hej du är bäst älskling, keep up the good work!! hehe, ville bara skriva lita här, så du vet jag läser ibland! PUSSS

Svar: Love you!
fiahabbe.blogg.se

2013-09-08 @ 13:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0