Nya schemat

Har inte tänkt på att nämna lite saker om mitt nya schema.. Eller nya och nya schema har nog haft det i 2-3 veckor nu!

Men det funkar svinbra iallafall. Kör dessa muskelgrupperna:
- Axlar + mage
- Biceps & rygg
- Ben + mage
- Triceps & bröst

Sen även kondition när jag vill och orkar! Ibland kan jag bara tex köra styrketräning och ibland sticker jag bara ner och kör intervaller på löpbandet. Det är fördelen att träna själv, att man kan bestämma själv!

Vill även tillägga att jag börjar få fram resultat och muskler. Speciellt axelpartiet och ryggen. Så jävla gött.
Man blir så glad när man själv börjar se det, men jag kommer fortsätta med hård träning! Har långt kvar innan jag är nöjd, lär väl lägga i en högre växel och kanske ändra lite till i upplägget av passen! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0