Önskemål

Fick en kommentar innan ifall jag inte kunde skriva mina bästa mag & ben övningar.

Och visst kan jag det :-D

Den bästa magövningen jag kör mycket är i den ställningen som man kan köra rygglyft, fast istället ställer man sig på sidan och har en vikt i handen som är närmast marken och som man sen går upp med. Svårt att förklara men detta tar då sneda magmusklerna. Sen tycker jag även om att köra planka i trx banden och en till övning i trx banden där du står i armhävningsposition och tar upp knäna mot magen sen ner igen. Älskar trx - banden om jag ska kötta mage.

Min bästa benövningar är LÄTT knäböj(squats). Man kan köra så olika där, antingen att man kör pyramid och ökar i vikt efter varje set eller dropset där man minskar i vikt och kör så många rep. man kan.
En benövning till som också är favoriten är benspark i maskin, den känns som f*n i framsida lår. Där får man verkligen mjölksyra så det heter duga!

Det är några av mina favvisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0