Slutkörd

Har varit tre stycken som frågat vart jag har fått jobb, jag har fått jobb på jysk(timanställning) och Elgiganten varannan helg.

Idag var jag på Elgiganten i lite mer än 7 timmar och "lär upp mig" i kassan.
Haha mycket nytt, så efter 5 timmar började det snurrar med olika avbetalningar, kvitto, fraser osv.. Men det är hur kul som helst :D

Kommer vara två dagar till denna veckan som upplärning på Elgiganten, sen ska jag även hoppa in två dagar på MQ, skoj! Sen även en dag på jysk! Full rulle hela veckan förutom på onsdag! :)

Var precis ute med thabo i 30 min, gick en rask runda. Skönt efter middagen :)

Nu ska jag tvätta av mig smink, borsta gaddarna och gå och lägga mig.. Lär väl glo på tv någon timme.
Hoppas ni har haft en bra måndag, ny vecka och nya möjligheter som alltid annars.

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0