Träningsvärk imorgon? Svar : JAPP.

Shit idag köttade jag för fulla muggar.

Började med ett superset som jag brukar köra för att värma upp lite.

Gick sen över till raka marklyft(aj mina baksida lår)
Sen blev det knäböj på 60 kg, märktes att jag inte har kört knäböj på 1.5 vecka, var riktigt tungt med 60 kg. Men körde 4 set och sen 8 rep.
Gick sen över till djupa knäböj på 30 kg.
Sen var det dags för utfallssteg med stång, var riktigt jävla slut i benen, men kötta på och körde spark i cablecross.

Tänkte då att nu får det nog räcka, men ikke... Blev dropset i bensparkmaskinen. Behöver jag säga att jag var helt slut?? Mina ben kändes som spagetti och nu börjar redan värken komma!
Men det är PRECIS så det ska vara, det ska kännas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0