Vila + skärpning

Igår blev det ett lugnt pass, gick i 30 min sen körde lite armövningar med mindre vikt.. Just för att inte påfresta förkylningen mer.

Idag har vi firat morfar och ätit en massa.. Slocknade när jag kom hem i 2 timmar, nu ligger jag här & är jättetrött men lär säkert ha svårt att somna ikväll.

Har ätit mycket skit, fredag, lördag och söndag.. I fredags blev det pizza&godis, i lördags godis och idag blev det tårta.
Jag har bestämt att jag bara skulle äta onyttigt en dag i veckan. Så har inte alls skärpt mig, SKÄRPNING. Det värsta av allt är att jag inte har varit särskilt sugen på godis men har ändå tryckt i mig det.

Veckan som kommer blir det nya tag och jag hoppas att förkylningen kommer ha släppt helt snart så jag kan köra på fullt ut. Jag som skrev för någon vecka sen att jag inte har varit förkyld på jääääättelänge, det fick jag i nacken..

Hoppas alla har haft en bra helg, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0