Dagarna passerar.

Dagarna passerar, veckorna passerar. . redan inne i augusti nu?!

Jag jobbar nu väldigt mycket... jobbat 6 dagar, ledig 1. Nu jobbat 5 dagar och ledig idag! Dock har jag inte prickat in mina lediga dagar när det är fint väder vilket är lite tråkigt. . menmen jag försöker att njuta ändå!

Träningen går som vanligt väldigt bra... bra energi, bra övningar och bra pass. Orkar dock inte mer än max 1.5 timme träning sen har jag ingen energi kvar i kroppen... antagligen för det har varit såå varmt de senaste dagarna!

Nä nu ska jag äta min lunch sen ladda upp för ett gryyymt benpass!










1 år skillnad mellan bilderna.För er som inte ser så är nedersta bilden i nuläget och 10 kg tyngre.






Har käkat FÖR mycket godis osv denna helgen. På med hårdhandskarna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0