Kondition

Hej igen!
Andra gången för idag som jag skriver. . dra på trissor! ;)

Nääämen skulle även berätta att jag Fia har börjat köra kondition igen efter ett uppehåll på den fronten i ett halvår... kände att det var dags att få upp konditionen igen. Har funderat på att börja träna lite simning igen, bara någon dag i veckan för skoj skull & även för en varierad träning. Var simmare innan i 13 år men fick väldigt problem med min astma så slutade för 2 år sen.
Men nu står ett nytt fint badhus uppe i Ystad som öppnar nu om bara någon månad så kanske blir att jag kikar in där då och träffar alla gamla kompisar!

Men känns väldigt bra att avsluta med lite pw på bandet eller lite intervaller på jakobs ladder... Behöver förbränna lite fett, hehe...

Kraaaam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0