Lördag

Leeeedig denna helgen, så skönt! Njuter för fulla muggar! Förmiddagen startade med veckans 2e beeeenpass. Gick väldigt bra (älskar ju att träna benen..) Juuust det i onsdags fick jag till ett nytt PB i knäböj.. Vet inte om ni minns i våras att jag försökte på 100 kg i knäböj. Jag klarade det då också men var väldigt dålig teknik så det kändes inte bra. Meeen nu har jag tränat på 80 kg i 3 veckor. Så tyckte jag att det var dags att försöka ett nytt PB. Började på 50 kg (10 rep) 60 kg (6 rep) 70 kg (4 rep) 80 kg (1 rep) sen 90 kg som var mitt mål denna gången (2set a 4rep) Så därför efter lite snack med några på gymmet så trappade jag upp till 100 kg körde 2 rep. Kände inte mig nöjd fastän det var tungt som tusan. . Så körde 1 rep på 105 kg. Är sååå nöjd att jag övervann min rädsla över att göra ett dåligt maxlyft. Det gick lysande denna gången, tacka gud att jag har matat teknik!
Anledningen till att jag vill maxa ibland det är för att jag ska veta vilka vikter jag ska köra med på träning :)

Men till något annat, ikväll blir det kräftor och massa tillbehör här hemma med systrarna, deras pojkvänner och mammi & pappi! Ska bli så kul & trevligt :)

Ha en fin lördag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0