Några kilo hit eller dit.

Heeeeej!
Haft en bra helg fastän det bestod av jobb fredag, lördag & söndag.
Idag är jag ledig, så har bara legat i solen någon timme, ätit en liten matlåda och nu ligger jag bara i soffan & lyssnar på lite gooo musik.

Har faktiskt lite att dela med mig av som har hänt nu de senaste dagarna.. inget jättestort men småsaker iallafall.

1. Jag har börjat kunna träna på 80 kg i knäböj nu, med god teknik. Det är tufft såklart, men det känns underbart.

2. Jag MAXADE för första gången i bänkpress på 60 kg. Det var otroligt jobbigt men jääklar vilken boost jag fick av att göra det!

3. Jag vägde mig nu i helgen, vilket jag inte har gjort på några veckor. Vikten står på 75 kg. Blev rätt överraskad, haha för har aldrig någonsin vägt så mycket förut. Men jag har heller aldrig mått så bra förut och jag har heller aldrig haft en bättre självkänsla än vad jag har nu.

Så jag ber, alla ni som läser nu, fokusera aldrig någonsin på vad vågen visar. Mitt fokus har varit under de senaste 2 månaderna på bra mat, bra träning, unna mig saker när jag verkligen vill ha det. & detta har ju resulterat till riktigt bra resultat i kroppen, kunna öka i vikterna på gymmet, för ett halvår sen hade jag aldrig i hela mitt liv slängt upp 20 kilos hantlarna i axelpress och kört 3 repetitioner? Jag vågar utmana mig själv, jag vågar maxa och jag vågar vara mig. & den känslan är pretty awesome.
















Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad stark du är! :D

2014-08-11 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0