Går & lägger mig haha

Hejhopp.
Denna dagen har bjudit på blandade saker.. började med att tappa mobiljäveln i asfalten, & pedantisk som jag är så kan jag inte sluta att störa mig på sprickorna. . men sen var jag med min storasyster hela dagen och hjälpte henne packa ner saker i flyttkartonger i lägenheten. Blev till o med bjuden på thaaiii maaaud!

Körde o träna vid 5, blev ett bra pass trotsallt! Körde ben o mage såklart. Avslutade även idag med 20 min jobbigapw på bandet. Haha är både glad o arg för att Mimmi visade mig den varianten! Haha blir arg för att det är såååå jobbigt men glad för att det faktiskt är såååå jobbigt! hehe...

Nä hopp i dusch sen äta mat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om pw ?:)

Svar: Man ökar lutningen efter varje minut till då maxlutningen sen går man ner igen steg för steg. Som en pyramid! :)
fiahabbe.blogg.se

2014-02-17 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0