Godnatt

Alla är vi nya, nybörjare på olika saker. För 1.5 år sen hade jag aldrig någonsin lyft en hantel förut. Nu är det min vardag, jag var osäker då. Fortfarande osäker på nya övningar osv, men tänk vad långt jag har tagit mig på endast ren vilja och självdisciplin!

Det är aldrig för sent att göra en förändring, det är bara att bestämma sig för en sak och ha ett mål. Vem vill INTE ha en vältränad och hälsosam kropp? Tror inte det är många som i slutändan är glada över att spriten & bakfyllematen tog över kroppen.. fast det är såklart mina tankar!

Dags att sova, här nedan kommer lite goa bilder som iallafall jag blir taggad av! Imorgon är det en ny dag, jag ska vakna på strålande humör!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0