It's all about the time

Hejjjjj
Då var träningskläderna på och jag är redo för mit sista pass denna veckan här i Svealand.
Kommer nog köra en riktig backattack idag o kanske lite inslag av biceps också!

Nu till något helt annat som många har frågat om. Är den asjobbiga pwn, vad det är för något.
Då ska jag snabbt & enket berätta om den, du tar hastighet där du tycker att det känns bekvämt, jag har haft 6.5 km/h. Sen börjar jag på lutning 5, sen efter varje minut höjer du lutningen ett snäpp och gör så enda till maxlutning, som är 15 på friskis. Sen är det bara att göra likadant tillbaka igen tills du har gått i 20 min! :)
Så det ser ut såhär; 5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-14-13-12-11-10-9-8-7 och sen när det är kanske 2 min kvar och du har kommit ner på en lägre lutning då brukar jag höja hastigheten på bandet bara för att ta ut mig extraa mycket!
Hoppas nu min beskrivning var tydlig nog, jag tycker iallafall att den är sviiinjobbig! Hehe..

Nä dags att köra till gymmet, puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0