Mot Skåne

Hej på er!
Sitter just nu på tåget mot Skåne. Ska hem om under helgen, har varit väldigt jobbiga o tuffa 2 veckor på gmu. Är väldigt osäker på ifall det är något för mig, men ska såklart tillbaka på söndag igen och känna efter lite. Det är klart att drt första veckorna är tuffast, är ju inte alls van vid att gå upp 6.00 varje morgon och hålla på till kl 22.00 på kvällarna. Lite sömn, mycket rörelse och intryck!
Men gänget jag har hamnat med är så himla underbara. Vi hjälps åt och har verkligen roligt tillsammans! :)

Men ja, jag får se helt enkelt hur jag känner. Har haft lite strul med astman i lite fystester och i marschträning med stridspackning.. men jag tar varje dag som den kommer.

Kraaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0