Slutdestination Y-town

Då var jag påväg hem igen, sa hejdå till Linköping idag.
Var och lämnade in de sista sakerna och lite annat smått o gott!

Var en dryyyg väntan när vi vara klara med allt. . men nu är jag strax hemma!

Jag har en lättnad men även en besvikelse inom mig. Lättnad över att jag inte ska dra ner mig av min negativitet mer, men en besvikelse att jag inte gjorde klart utbildningen. Men såhär är läget och jag mår bättre av att ha det såhär, lämnar det bakom mig och fokuserar istället på allt jag har framför mig. Ska bli spännande och se vad livet har att erbjuda! :)

Ha det så bra, hörs igen imorgon. Nu ska jag försöka nanna 2 timmar innan jag är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0