Tiden har sprungit iväg även hjärnan

Hej på er.
Min helg i Ystad var riktigt lyckad, var mycket med mitt hjärta, åt tillsammans, var på 20 års middag, träffade bästis, var med mamma och pappa.
Igår (söndag) åkte jag tillbaka till Linköping, med en stor jävla klump i magen.
När jag sedan kom till Linköping ville jag bara hem, jag ville inte vara där.
Så imorse beslutade jag att åka hem ifrån gmu, jag har alltså avbrutit utbildningen. Många undrar nog varför jag valde detta, det var inte så svårt val för mig. Jag mådde helt enkelt inte bra där uppe, det passade antagligen inte mig. För när jag kan besluta mig om en sak så fort då vet jag att jag har gjort rätt.
Är snart hemma igen, måste dessvärre upp där igen på onsdag och lämna in all stridsutrustning m.m. Kunde inte göra det idag, så det är lite smådrygt att jag måste pendla en omgång till inom såhär kort tid. Men jag mår bra av att ha gjort detta valet, fastän jag vet om hur mycket mer jag hade lärt mig så var det inte värt att gråta varje kväll och inte må bra.

En sak som iallafall är riktigt tungt, det är att alla de fina människorna jag träffade kommer jag inte att träffa mer. Det suger ganska mycket, vi hann ändå bli tighta under dessa dagarna. Menmen, sånt jag får ta!

Ikväll drar jag till gymmet och rensar ut mig på all negativitet.
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0