Tisdag

Herrejisses vilket pass. . började först med pw dit följt av lite uppvärmning på trampmaskinen. Sen köttade vid 5 olika superset. Ohh myy gaaad vad jag fick antagligen riktigt jävla kontakt med musklerna i de olika övningarna. Alltså jag fick så ont på sista superset där vi körde rodd i cablecross och enarmsrodd med hantel. Haha, brukar aldrig någonsin känna av det så mycket!
Sen gick vi in och gick 20 min pw på bandet(den tuffa pwn, svetten rann) sen pw hem igen.

Nu ligger jag heelt utslagen efter duschen.. måste dock ta bilen ner till stan för att växla pengar och lite annat smått och gott!


Kommentarer
Postat av: sara

Vad innebär den tuffa pwn?:)

Svar: 20 timmar sedan
Man ökar lutningen efter varje minut till då maxlutningen sen går man ner igen steg för steg. Som en pyramid! :)
fiahabbe.blogg.se

2014-02-18 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0